שלום חברים וחברות!
במהלך סמסטר א' נקיים בחירות לוועד של ארגון הסגל האקדמי.
ועדת הבחירות המורכבת מהחברים רגב נתנזון, עמוס פליסהואור ושחר כהן גיבשה את הפרטים ולהלן המתווה:
◄ הבחירות יתקיימו בתאריכים10-13/12 באמצעות הצבעה אלקטרונית באתר הארגון.
◄ מרצים המעוניינים להגיש מועמדות יעשו זאת באמצעות מייל למשרד הארגון (acvaad@gmail.com) עד לתאריך 18/11 ויציינו: שם, ת.ז., מחלקה והעסקה (מינוי/לא במינוי). בנוסף, כל מועמד יצרף טקסט כרצונו בהיקף של עד 250 מילים המתאר את ניסיונו, הישגיו, תכניותיו לארגון וכל מידע רלוונטי בעיניו שישמש את ציבור הבוחרים וכן, תמונה וכתובת דוא"ל או טלפון נייד ליצירת קשר. ניתן להוסיף קישור לסרטון וידאו.
◄ חוברת המועמדים והודעות לבוחרים יופצו בין התאריכים 24/11-4/12
מה נדרש מחבר וועד?
ועד הארגון מופקד על הניהול השוטף של הארגון ועל ביצוע החלטות האסיפה הכללית, מנהל את ענייני הארגון ומייצג אותו כלפי הנהלת המכללה וגופים אחרים, פנים וחוץ מכללתיים.
מרבית המאמצים של הוועד מופנים לייצוג, טיפול וקידום ענייניהם של המרצים במכללה בכל הקשור לתנאי העבודה (כגון: משכורת וזכויות סוציאליות, ותק, פיטורים, קידום, תנאי מחקר וקריטריונים אחרים לתנאי ההעסקה), רווחת העובדים וקיומם הנאות של תנאי העבודה הקשורים לביצוע העבודה האקדמית וסביבתה.
חברי הוועד מתכנסים בממוצע אחת לחודש כאשר לכל חבר ועד תפקיד או תחום עיסוק אותו בו הוא בוחר לטפל בהתאם לרצונו ויכולותיו- יו"ר ארגון, גזבר ארגון, טיפול בפניות פרט, יצוג במועצה/פורום ארציים, חברות בוועדות מכללתיות, צוותים פנים ארגוניים, וכו'
שימו לב-
◄ הודעה זו מופצת לכלל המרצים במכללה ע"פ הרשימות המתעדכנות מעת לעת. מרצים שמקבלים הודעה זו ואינם בטוחים שהם רשומים כחברי ארגון- מוזמנים לשלוח אלינו את פרטיהם לבירור. לחילופין, מרצים שכבר אינם מועסקים במכללה בשנה"ל תש"פ מוזמנים לכתוב לנו על מנת להסירם מרשימת התפוצה. דוא"ל הארגון: acvaad@gmail.com
◄ ע"פ תקנון הארגון ישנו מנגנון של הבטחת ייצוגיות בין מרצים במינוי/ושאינם במינוי (לפחות שלושה מכל סוג העסקה), וכן העדפה להעניק ייצוג לכמה שיותר מחלקות.
◄ ע"פ תקנון הארגון ההצבעה לוועד אינה חשאית ושקולה להצבעה בהרמת יד.
◄ תקנון הארגון מצורף כקובץ להודעה וגם בקישור: לחצו כאן.
◄ הוועד הנבחר יכהן במשך שנתיים.
◄ ההודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד.